Ekosähköllä on tyytyväisiä asiakkaita

Lähetimme asiakkaillemme tammikuussa asiakastyytyväisyyskyselyn ja saimme todella ilahduttavia tuloksia. Kiitos kaikille vastanneille vielä kerran!

Ekosähkön asiakaskyselyyn vastasi kaikkiaan 687 henkilöä ja saimme asiakastyytyväisyyden yleisarvosanaksi 9,05 (asteikolla 4-10). Arvosana on kiitettävä ja se oli noussut edellisestä kyselystä. Silloin tulos oli 8,98.

Kun kysyimme, miksi asiakkaamme ovat valinneet juuri Ekosähkön, niin 93 % vastasi syyn olevan halu käyttää uusiutuvilla energianlähteillä tuotettua sähköä. Myös kotimaisuus, aito vihreys (EKOenergia) ja yrityksen arvot vaikuttivat merkittävästi.

Erityisen tyytyväisiä asiakkaamme ovat asiakaspalveluun. Muita tiheästi mainittuja tekijöitä olivat mm. kotimaisuus, sertifioitu EKOenergia ja pienvoimalaitosten tukeminen. Mutkattoman palvelun lisäksi yrityksen arvot nousi selkeästi esille avoimissa vastauksissa: ”Olen ollut erittäin tyytyväinen Ekosähkön mukavan ihmisläheiseen otteeseen, joka näkyy myös asiakaspalvelussa ja kielessä.” ja ”Koska Ekosähkö on kaikin puolin eettisesti ja kestävän kehityksen kannalta loistava vaihtoehto, Suomen Luonnonsuojeluliittokin sen voi taata. Myös asiakaspalvelussa oltiin tosi ystävällisiä ja avuliaita.”

Tavoitteemme on olla aidosti vihreä, kotimainen ja eettinen edelläkävijä. Otamme huomioon tästä kyselystä tulleet palautteet ja pyrimme kehittämään toimintaamme niiden pohjalta yhä paremmaksi. Toivottavasti saamme jatkossakin näin harvinaisen hienoa palautetta: ”Ekosähkö on paras sähköyhtiö, jonka asiakkaana olen koskaan ollut. Asiakaspalvelu on aivan uskomattoman ihana.”

 

Ajankohtaista