Muutos Ekosähkön laskuille: uusi tilinumero ja uusi maksuneuvonnan puhelinnumero
7:00, maaliskuu 15, 2021
Sähkölaskutukseemme tulee muutamia muutoksia 15.3.2021 alkaen. Jatkossa yhteistyökumppanimme Ropo Capital Oy hoitaa kaiken laskujen maksamiseen liittyvän asiakaspalvelun. Samalla tilinumero vaihtuu.
Muutosvaiheessa palvelemme laskuihin liittyvissä asioissa seuraavasti:
Laskun päiväys ennen 14.3. |
Laskun päiväys 15.3. tai sen jälkeen |
|||
Ekosähkön laskut | 0800 9 2480 ja chat | 09 4246 1358 ja ropo-online.fi |
- Jos haluat kysyä laskusta, siirtää sen eräpäivää tai selvittää laskutilannettasi, otathan muutoksen huomioon.
- Tilinumero vaihtuu. Laskun lähettäjä on edelleen Ekosähkö Oy, mutta pankkitilinumero vaihtuu 15.3. jälkeen päivätyillä laskuilla.
- Ota muutos huomioon, kun maksat paperi- tai sähköpostilaskua. Käytä aina kyseisen laskun tilinumeroa ja viitettä, sillä näin toimimalla varmistat, että maksusi tulee perille.
- Suosittelemme, että valitset samalla vaivattoman e-laskun verkkopankissasi. Helposti saat sen käyttöösi myös asioimalla Ekosähkön chat-palvelussa. E-lasku tulee ympäristöystävällisesti suoraan omaan verkkopankkiisi eikä sinun tarvitse itse näppäillä maksun tietoja.
- E-lasku-, suoramaksu- ja verkkolaskuasiakkaiden maksut ohjautuvat oikein automaattisesti muutoksen jälkeenkin.
Muissa asioissa, kuten sähkösopimuksiin tai muuttoilmoituksiin liittyvissä asioissa Ekosähkö palvelee kuten ennenkin.