Sähkösopimus muuton aikana

Ilmoita muutosta asiakaspalveluumme heti, kun tiedät muuttopäivän ja mieluiten alan yleisen suosituksen mukaisesti 14 päivää ennen muuttoa.

Voit ilmoittaa muutostasi

Paluupostissa saat aina sopimusvahvistuksen ja me välitämme puolestasi tiedon verkkoyhtiölle uuden kotisi sähköntarpeesta.

Jos muuttoon on alle kolme työpäivää, ota yhteyttä puhelimitse. Näin uudessa kodissasi on varmasti sähköt päällä ja vanhan kodin sähkömittari luetaan toivomanasi päivänä loppulaskua varten. Useimmissa verkkoyhtiöissä sähköntoimituksen aloitus seuraavana arkipäivänä tai myöhemmin on maksutonta, mutta pikapyynnöstä verkkoyhtiö voi veloittaa oman palveluhinnastonsa mukaisen maksun.

Soita asiakaspalveluumme

Palvelemme numerossa 0800 9 2480 arkisin kello 8-20. Sopimuksen tekemiseksi tarvitsemme seuraavat tiedot:

  • Nimi, henkilötunnus ja yhteystiedot TAI
  • Asiakasnumero ja/tai osoite, jos olet asiakkaamme jo ennestään
  • Osoite, johon muutat ja tarvittaessa erillinen laskutusosoite
  • Päivämäärä, jolloin tarvitset sähköt uuteen kotiin
  • Laskutukseen liittyvät valintasi. Kysy vaihtoehtoja soittaessasi.

Jos muutat ulkomaille tai et muusta syystä tarvitse uutta sähkösopimusta, ilmoita muuttopäivän lisäksi loppulaskun osoite.

Tee muuttoilmoitus Omat sivut –palvelussa

Jos olet asiakkaamme ja rekisteröitynyt Omat sivut –palveluun, kirjaudu palveluun ja valitse Muuttoilmoitus. Nykyinen sopimuksesi päättyy toivomanasi päivänä, lähetämme vahvistuksen uudesta ja välitämme vastaavat tiedot verkkoyhtiölle.

Omat sivut -palvelu >>

Tule asiakkaaksi samalla kun muutat

Voit tehdä sopimuksen nettisivujen kautta. Merkitse sopimustilanteeksi ”Muutto” ja valitse kalenterista sähköntoimituksen aloituspäivä. Muista irtisanoa vanhan asunnon sähkösopimus ottamalla yhteyttä verkkoyhtiöön, koska muuttaja on vastuussa maksuista ilmoittamaansa muuttopäivään saakka.